Main menu

Pages

Download Xiaomi Mi 10 Lite Zoom 5G Firmware Last Update V12.5.2.0.RJVCNXM

 

فك شفرة اجهزة شاومي cdma 5G sim unlock sim CDMA Xiaomi mi all

Download Xiaomi Mi 10 Lite Zoom (Youth) 5G Firmware - Mi 10 Lite Zoom (Youth) 5G TWRP Files - Unlock SIM CDMA



Xiaomi Mi 10 Lite Zoom (Youth) 5G with codename is vangogh Firmware includes Global Firmware (Global ROM)

Xiaomi Mi 10 Lite Zoom (Youth) . Global ROM, Firmware is for Global region and almost can flash for China phone with unlocked bootloader. They have multilanguage and Google Services, china apps removed. file download from USA Dev is Free.

File type : Arabic Global Stable
Model : vangogh
Model name : Mi 10 Lite Zoom (Youth) 5G
MIUI version : V12.5.2.0.RJVCNXM
Android version : 11
File size : 3.17 G

Download Recovery TWRP Here
Download Frimware Global Here
reactions

Comments